Droga na rajską wyspę

Wyobraź sobie spacer po plaży jednej z malowniczych wysp Pacyfiku. Poczuj, jak gorący piasek przesypuje się przez Twoje palce i otula stopy przyjemnym błogim uczuciem, a delikatna morska bryza przenika lnianą koszulę. Z dala od zgiełku miasta, trosk i problemów. Tylko Ty i egzotyczne wybrzeże.

Ale zaraz! Nagle zauważasz przed sobą coś błyszczącego. Jakiś szklany przedmiot? To zakorkowana butelka, a w niej kawałek papieru zwinięty w rulon. Uśmiechasz się z niedowierzaniem. Zapowiada się scena rodem z kreskówki!

Bez zastanowienia podnosisz znalezisko, odgarniasz resztki piasku. Odkorkowujesz butelkę, a po chwili masz już w ręku pomięty zwój. Rozwijasz go ostrożnie i z zapałem pochłaniasz oczami zawartość. Twoje domysły się potwierdziły. Treść listu brzmi mniej więcej tak:

Znalazłem się na bezludnej wyspie. Brakuje mi wody pitnej i żywności. Pomóżcie! Kahuna z Honolulu

 

Jaka jest Twoja pierwsza myśl na widok tej skromnej wiadomości? Pewnie miejscowe dzieciaki naoglądały się bajek i wkręcają turystów! Treść jest zdawkowa i brakuje jakichkolwiek informacji o okolicznościach wypadku czy położeniu rozbitka. Miałbyś przerywać swój wypoczynek dla jakiejś kartki papieru i powiadamiać o niej lokalne służby? Ośmieszyłbyś się! Wolisz kontynuować przechadzkę.

Rozmyślasz, jak musiałby być sformułowany list, żebyś potraktował go poważnie i przerwał swój spacer po plaży. A co musiałoby się w nim znaleźć, abyś postanowił na własną rękę odszukać nieszczęśnika? Wreszcie, co powinien opowiedzieć rozbitek, byś zapragnął popłynąć na jego wyspę i przyłączyć się do niego?

Wtedy zdajesz sobie sprawę, jak istotną rolę w powodzeniu Twojej działalności ma treść oferty sprzedażowej, tekstów na stronie www, artykułów na blogu, newslettera, jaki wysyłasz potencjalnym klientom i postów, które serwujesz Twoim obserwującym w mediach społecznościowych.

Jak właściwie wyglądają Twoje teksty? Być może brakuje Ci pomysłu, jak opisać swoje produkty oraz opowiedzieć o nich tak, aby zwróciły uwagę odbiorców i zostały dobrze zrozumiane? Chciałbyś stworzyć treści, które zminimalizują współczynnik odrzuceń i krok po kroku poprowadzą klientów do podjęcia działania?

Pora, abyś poznał, czym jest wysokogatunkowy copywriting! Zaprojektuję dla Ciebie angażujące treści wysokiej jakości, które zamienią Twój biznes w rajską wyspę. Miejsce, które przyciągnie klientów, sprawi, że zostaną z Tobą na stałe i polecą Cię innym.

Witam Cię na mojej wyspie!

copywriter

Wojciech Januszak

Tłumaczę skomplikowane rzeczy w postaci prostych komunikatów. Projektuję podróże użytkowników przez strony www. Opowiadam historie, które inspirują, wzbudzają żywe pragnienia i przynoszą zyski. Zmieniam reguły gry w copywritingu!

Moją misją jest tworzenie wysokogatunkowych treści – angażujących, nieszablonowych i prostych do zrozumienia. Każdy tekst projektuję z myślą o stworzeniu unikatowego produktu. Cokolwiek robię, dążę do tego, aby moi klienci pozostali bez konkurencji.

Liczby mówią o mnie

+2 lata doświadczenia

+6 kursów szkoleń i praktyk

+142 teksty copywriterskie

Umiejętności specjalne
wykształcenie prawnicze i znajomość zasad marketingu prawniczego
znajomość języka angielskiego na poziomie C1 w mowie i piśmie
obsługa narzędzi Surfer SEO, oprogramowania do optymalizacji treści

obejrzyj video explainer

Odwiedź mnie w mediach społecznościowych

Posłuchaj podcastu

Z rajskiej wyspy

20-minutowe odcinki o biznesie z domieszką lifestyle’u i bogatych historii każdego tygodnia